1 marca 2018

Noemi

Całkiem niedawno na świat przyszła nasza najmłodsza sąsiadka :D Zaproponowałam rodzicom wykonanie sesji zdjęciowej na pamiątkę. Chętnie się zgodzili i od razu na następny dzień mieliśmy działać, bo Noemi miała już wtedy skończone 2 tygodnie. Niestety pojawiły się małe komplikacje w postaci mojego przeziębienia więc dla bezpieczeństwa musieliśmy przełożyć sesję. W dniu sesji Noemi miała bodajże 4 tygodnie i była na prawdę maleńka, bo nie ważyła nawet 3kg. Jakimś cudem udało nam się ją uśpić pomimo jej poważnego już wieku. A zdjęcia wyszły tak:








PS. Niedawno dostałam mega weny i chęci do pracy. Stworzyłam ok. 20 nowych opasek, 2 czapeczki i ubranka. Mam pomysłów na więcej tylko nie wiem czy wystarczy czasu :D  Cieszę się, że darzycie mnie swoim zaufaniem i pozwalacie robić zdjęcia własnym dzieciom. Motywuje mnie to do dalszej pracy nad sobą i rozwijaniem warsztatu. Dziękuję :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz